Julklappar

Det är nästan så jag får lite panik, det verkar som att de allra flesta är klara med sina julklappsinköp.
Vi är definitivt inte klara. 
Jag tror att julskyltningen dessutom börjat tidigare i år.
Nåväl, jag har mina små planer på vad Dennis ska få i julklapp, vi köpte ps 4:an igår + en massa spel så det är en julklapp till oss båda så detta år håller vi julklappspengen till någon tusenlapp eller så. Jag kan dock inte skriva här vad jag tänkt köpa ifall att maken tittar in.
Vad köper ni till era respektive? 
Och vad köper ni till era småttingar? 
 
 


Jere har önskat sig en klocka så jag är på jakt efter en sån som passar honom vilket inte är helt lätt :) Kräsen man!

Till Jonathan hoppas jag på att Ullared levererar nästa helg :)

Svar: Vi ska oxå till ullared, nu på söndag :D A behöver en hel drös med nya kläder + vinteroverall som tydligen är för liten nu :( Har du många att handla julklappar till?
frunorrbom.blogg.se

2014-11-30 // 11:27:52

Vi har ju alla barnen i jul så det kostar ju lite mer då :) När inte Tyra och Tim är här blir det alltid lite mindre julklappar då vi inte firar riktig jul med dom. De får ju naturligtvis men inte lika dyra :) Så till fyra barn. Det lär väl kosta ;)

Svar: Oj ja det blir ju en del. Vad har du tänkt köpa till Jonathan? A ska få en sån där minispeeders plåtbil, knopppussel, lastbil med bilar, verktygsbänk och böcker. Ska köpa några cd med barnmusik med. Men så fyller han ju år i feb så ska väl passa på att handla till dess.
frunorrbom.blogg.se

2014-12-02 // 20:17:14

Jag har faktiskt ingen aning, han önskar sig en bobbycar så det har jag funderat på. Och så älskar han bilar så något sånt blir det säkert :)

2014-12-05 // 17:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback