Halloween

Halloweenhelgen närmar sig med stormsteg.
Ska ni göra något särskilt?
Vi hade först tänkt att bjuda in till maskerad, sen blev vi bjudna på två födelsedagsfester, men till slut beslöt vi oss istället för att vara hemma och fortsätta med allt småplock så vi blir klara någon gång. Nya element ska upp, bilstolarna monteras i bilarna igen, tavlor och hyllor upp på väggen och om vi hinner ska köket tapetseras.
 
Jag har laddat upp med lite godis ifall några små busungar ringer på, går era barn runt och säger bus eller godis vid Halloween?


Mina barn (och make) ska till huvudstaden över helgen så jag kommer att vara ensam hemma :-) Om de hade varit hemma så hade nog i alla fall minstingen (9 år) gått runt i området och "busat" :-) Så jag får nog köpa hem lite godis för jag gissar att det kommer några grannungar och ringer på :-)

Svar: Vad ska de hitta på för skoj i huvudstaden? Mysigt med egen helg för dig, kan tro att det känns lite ensamt efter ett tag :D
frunorrbom.blogg.se

2014-10-28 // 21:23:36

Jag har förberett med lite godis inför Halloween på fredag. Sedan får man väl se vilken dag busungarna dyker upp!:D

Svar: Hihi här är godiset slut men ingen har ringt på än :D
frunorrbom.blogg.se

2014-10-29 // 19:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback