Polarn

Har jag sagt att jag är svag för Polarn och pyrets kläder?
Jag tror att mer än hälften av Alexanders kläder kommer därifrån och väldigt mycket av det han har vuxit ut har vi sparat.
Nu fattas det bara att de öppnar en butik i Motala.
 
 


Snyggt! Jag har ju en polarnbutik 100 meter från skrivbordet på jobbet. ;) Synd bara att det är så dåligt andrahandsvärde på kläderna. Har ett nytt underställ jag försökt att sälja, men det går verkligen inte.

Svar: Ja andrahandsmarknaden är dålig nu, förstår inte hur det kan svänga så pass, i somras sålde jag både pop overall och andra kläder och fick bra betalt. Ibland kan det gå bättre på facebook sidorna men upplever att det går trögt där också nu. Vi har ju för sig sparat de flesta popkläderna, men en del ytterplagg och tshirtar har vi gjort oss av med. Man kan ju inte spara allt :)
frunorrbom.blogg.se

2015-12-02 // 13:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback