Nytt till barnen

 Det hör till med lite shopping när våren närmar sig, iaf när det gäller till barnen. 
 
Alexander har fått nya ytterplagg från Polarn o Pyret, skor från Nike och Adidas. 
 
 
 
Ludvig fick fina prints från Modeerska huset att lägga i växalådan i ett par månader. 
 
 
 
Lite syskonmatchning blev det såklart oxå. 
 
 
 
 
 
 
 
En salig blandning av märken, men det är lite sån jag är, köper sånt jag tycker är fint oavsett vilken butik eller vilket märke som står bakom. Däremot kan jag erkänna att Ludvig mest har kläder från Polarn o pyret men det är för att jag verkligen älskar deras bebiskollektioner och det mesta finns att fynda billigt begagnat. Sånt gillas! 
 
 
Nu ska vi gå och ladda upp inför ett försenat 3-årskalas. Gissa vem som är lyckligast på gatan?
 


Jättefina kläder! Fyndade du också när de sålde Modeerska för 100 kronor plagget? :D Här har det blivit lite nytt från Mini Rodini och så har jag spanat Villervalla. Finns så mycket fint nu! :D

Svar: Näe jag handlade innan det sänktes till 100 kr per plagg, men handlade för 70 % rea iaf på det mesta :) Nu har jag gått igenom kidsen sommargarderober och inser att alla fina MR t-shirtar är för små för Alexander, söker med ljus och lykta efter nya i stl 104/110 med samma print men verkar lönlöst :( Fanns många fina t-shirtar detta släpp men tycker att det var rätt dåligt utbud med färger och modeller som vi gillar.
frunorrbom.blogg.se

2017-03-06 // 14:13:29

Du får höra av dig vad du letar. Vi börjar rensa ut 104/110 så smått hahahaha. :D

Svar: Det är tempelapor och bengaler jag söker med ljus och lykta i stl 104/110, dock bara t-shirtar. Har du nåt av det som du ska sälja av? :)
frunorrbom.blogg.se

2017-03-26 // 19:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback